woensdag 11 april 2012

Hallo ik ben er nog

Beste blog-volgers,

het is weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb...Nee de hoeveelheid chocolade paaseieren die ik naar binnen gewerkt heb deze paasvakantie is me niet fataal geworden, het is gewoon allemaal de schuld van het schoolsysteem. Hoe dat? Voor de geintresserde onder jullie in mijn levensverhaal, ik heb een paper. De deadline is al bijna, en ik ben eigelijk nog net maar in de fase beland dat ik eindelijk de juiste info gevonden heb. De kunst is nu die info omzetten in iets zinnigs. Over zinnige dingen gesproken, mijn facebook is gedurende deze dagen een virtuele dagboek geworden. Wat een paper allemaal met een mens kan doen... Hoe dan ook ik beloof binnenkort nog wat te schrijven. What's coming? Een blog over de relevantie van boeken: ik ben een fan, kom je aan boeken dan kom je aan mij. Oke, dat is misschien iets te overdreven, maar laten we het erop houden dat ik er een grote liefde voor heb. What's more: een recensie. Ik wil nog steeds naar die film gaan The Hungergames...  Blame it on the paper, maar ik zal gaan. Trouwens, even iets anders: is het jullie opgevallen dat ik ook gedichten en kunstwerken op deze blog heb? Nee? Kijken, en reageren mag natuurlijk altijd;) Ik ben mijn camera kwijt, maar ik beloof plechtig dat ik meer "kunstwerken" erop zal plaatsen.

Volgens mij ben ik nu wel uitgepraat. Oh ja, nog even dit: als jullie met ideeën zitten voor deze blog of iets kwijt willen, twijfel niet. Just ask, ik bijt niet.
Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten