dinsdag 20 maart 2012

Attentie: blognieuws!

3.00. Wat doe je als je geen slaapt hebt, blame it on the insomnia, en je vers van de pers blognieuws hebt? En wat doe je als dit absoluut niet kan wachten tot morgen? Nou theoretisch gezien eigenlijk vandaag maar goed... Natuurlijk, gewoon meedelen! Dus lieve lezers bij deze, ik heb voor jullie even wat blognieuws. Hier komt het: ik heb naast de pagina's van mijn schilderwerken en gedichten nu ook een pagina toegevoegd getiteld "interviews". Ik hoop in de toekomst deze pagina uit te breiden met meer interviews met BN'ers en BV's. Het interview wat je er nu in staat is van een tijdje terug met de acteur Martijn Lakemeier die je onder andere kent van de films Oorlogswinter en Lover of Loser. Mochten jullie op deze pagina een interview willen zien met iemand waarvan het haalbaar is diegene te kunnen interviewen, dan hoor ik dit graag!
En oh ja, volgen, opmerkingen plaatsen of iets anders in de zin van interesse tonen in mijn blog: you would make my day!

Greets and goodnight,

Sakina

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ben benieuwd. Trouwens, weet helaas niet waar je hem goedkoper kunt halen. Ik weet wel dat sommigen hem heel goedkoop inkopen.. En dan op de zwarte markt verkopen, maar of die garant echt is? Allah o 3lem.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Inderdaad je weet t nooit zeker met die producten daar, lijkt me niet helemaal kosjer haha. Btw ik had een vraagje, ik heb dus die pagina's aangemaakt maar volgens mij is het niet mogelijk voor de bezoekers om reacties te plaatsen. Ik heb het wel aangevinkt bij instellingen. Enige idee hoe dit te fixen?

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen